سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال مجدد الریان با گاز الجنوب برای رتبه پنجم آسیا

تیم الریان اسپورت کلاب موفق به شکست حریف کویتی خود شد تا فردا برای کسب رتبه پنجم این مسابقات به مصاف نماینده عراق برود.

تیم‌های الریان اسپورت کلاب (قطر) و اسپورتینگ کلاب (کویت) هر دو پس از شکست در مرحله حذفی، از ساعت ۱۴ امروز در دومین دیدار به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قطر در این دیدار سه بر یک و با امتیاز‌های (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر۱۹) حریف خود را شکست داد تا با گاز الجنوب عراق، فردا برای کسب رتبه پنجم رقابت کند.

الریان اسپورت کلاب (قطر) که از ابتدا مدعی قهرمانی بود، در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های گاز الجنوب و فولاد سیرجان نتیجه را واگذار کرد و تنها بردش در این مرحله برابر کم ایر به دست آمد. قطری‌ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جاکارتا شکست خوردند تا در ادامه برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان بروند و امروز با شکست نماینده کویت به دومین برد خود در این مسابقات دست یافتند.

 تیم والیبال اسپورتینگ کلاب (کویت) نیز در مرحله مقدماتی سه شکست برابر نمایندگان قزاقستان، اندونزی و ایران (شهداب یزد) تجربه کرد و در مرحله نخست حذفی برابر فولاد سیرجان ایرانیان مغلوب شد تا از حضور در جمع چهار تیم برتر بازبماند و امروز نیز پنجمین ناکامی خود را تجربه کرد.

بازیکنان کویتی ست نخست این دیدار را با برتری آغاز کردند و پابه‌پای حریف پیش رفتند و چند اشتباه فردی از سمت بازیکنان قطری باعث شد، نماینده کویت در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

در ست دوم نماینده قطر از همان ابتدا اختلاف امتیازی خود را افزایش داد تا حریف کویتی حرفی برای گفتن نداشته باشد، تیم با قدمت الریان در این ست با اتکا به تجربه مهره‌های خود موفق شد با اختلاف زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ این ست را به نام خود ثبت کنند.

در ادامه و ست سوم رقابت برابری میان دو نماینده قطر و کویت در جریان بود، اما در نهایت قطری‌ها توانستند بر حریف خود غلبه کنند و با عملکردی مناسب و امتیاز ۲۵ بر ۱۵ نتیجه این ست را نیز به پیروزی برسند تا کار به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم نماینده قطر نیز به برتری خود ادامه داد و با هماهنگی بهتری عمل کرد تا با دفاع و دریافت‌های خوب بتواند مانع موفقیت کویتی‌ها شود. در نهایت تیم الریان اسپورت کلاب (قطر) توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند و برنده این رقابت شود.

بدین ترتیب تیم‌های الریان اسپورت کلاب (قطر) و گاز الجنوب (عراق) فردا برای کسب رتبه پنجم به مصاف یکدیگر می‌روند. از سوی دیگر کام ایر افغانستان و اسپورتینگ کلاب کویت در ادامه مسابقات برای رتبه هفتم به رقابت خواهد پرداخت.

حامد آقابراری از افغانستان، و آخمتوف آیدوس از قزاقستان به ترتیب داوران اول و دوم این دیدار بودند که با حضور حدود یک هزار نفر تماشاگر در سالن اختصاصی شهداب یزد برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.