سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاکمیت جوی پایدار تا اواسط هفته آینده در اردبیل

اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از حاکم شدن شرایط جوی به نسبت پایدار تا اواسط هفته آینده در این استان خبر داد.

مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل روز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر پایه آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش‌بینی وضع هوا، جو استان تا اواسط هفته آینده در بیشتر ساعت‌ها به نسبت پایدار و آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد خزری گاهی تند پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تداوم ناپایداری‌های فصلی محلی تا روز یکشنبه (۲۵ شهریور) در ساعت‌های بعد از ظهر برخی از مناطق کوهپایه‌ای مرکز و جنوب استان اردبیل شاهد رشد ابر‌های همرفتی و به احتمالی رگبار پراکنده و خفیف باران و یا رعد و برق خواهد بود؛ دمای هوا نیز روندی کاهشی به خود خواهد گرفت و هوایی به نسبت خنک در استان استقرار خواهد یافت.

در ادامه این اطلاعیه نیز عنوان شده است: روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۲۶ و ۲۷ شهریور) دمای هوا در شمال استان اردبیل تغییر‌های قابل توجهی نخواهد داشت، اما در مرکز و جنوب استان به طور نسبی دما افزایش خواهد یافت.

بر اساس این اطلاعیه از اواخر وقت سه‌شنبه، اما جریان‌های مرطوب خزری در استان اردبیل تقویت می‌شود و با افزایش میزان ابرناکی، شاهد رخداد مه و بارش خفیف باران و باران ریزه به ویژه در نوار شرقی استان خواهیم بود.

آسمان اردبیل در حال حاضر صاف تا قسمتی ابری، سرعت وزش باد نزدیک به ۳۵ کیلومتر بر ساعت و دمای هوا ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.