سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملت‌های مسلمان متحد شوند، اثری از اسرائیل باقی نمی‌ماند

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم حمایت همگانی از مردم غزه گفت: اگر ملت‌های مسلمان متحد شوند، اثری از اسراییل باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در حسینیه ثارالله این شهر با اشاره به مساله فلسطین و غزه اظهارکرد: جنایت صبرا و شتیلا قبل از وقایع غزه یکی از مهمترین سندهای غاصب بودن اسراییل بود ولی امروز جنایات بی‌مانندی در غزه اتفاق می‌افتد.

او با بیان اینکه اسراییل بیش از ۸۳ هزار تن بمب در راستای نسل کشی بر سر مردم غزه ریخته است، افزود: این جنایت تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار کشته، زخمی و مفقود و بیش از پنج هزار اسیر داشته است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه فلسطینی‌های کرانه باختری و لبنان نیز مورد هدف رژیم اشغالگر قدس هستند، اضافه کرد: صدام از اسراییل حمایت کرد ولی آمریکا بعد از حمله صدام به ایران و سپس کویت که به دستور خودش بود به عراق لشکرکشی کرد؛ این سرنوشت افرادی است که از اسراییل حمایت می‌کنند.

مشترکات مسلمانان برجسته شوند

امام جمعه دزفول با تبریک سالروز ولایت حضرت مهدی (عج) گفت: آمادگی فردی، اجتماعی و جهانی برای پایان دوره غیبت کبرای منجی عالم بشریت لازم است.

او با اشاره به هفته وحدت افزود: باید مشترکات خود را برجسته کنیم و به دنبال اختلافات و تک قطبی نباشیم.

حجت‌الاسلام بهرام پور اهمیت وحدت و همگرایی را یادآور شد و بیان کرد: اختلاف به عدد انسان‌ها وجود دارد ولی انسان باید اختلافات را ساماندهی و به مشترکات توجه کند.

او با بیان اینکه شیعه و اهل سنت باید از مبانی خود عدول کنند تا اختلافات اصلاح شوند، افزود: اختلافاتی در حوزه فرهنگ جامعه کنونی نیز وجود دارد که باید برای آنها برنامه ریزی عاقلانه کرد تا جامعه به آرامش برسد.

امام جمعه دزفول با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب برای رفع اختلافات و آرام کردن جامعه گفت: صلح، دوستی، محبت و همگرایی باید در جامعه مستقر شود.

او با تبریک میلاد حضرت محمد(ص) افزود: امید است در مسیر زندگی خود احیاگر سنت‌های خاتم انبیا باشیم.

مسئولان هدایای معادل مدال طلای پارالمپیک را به بیت سیاح اعطا کنند

حجت‌الاسلام بهرام پور افتخارآفرینی صادق بیت سیاح جوان خوزستانی و کسب مدال طلا در پارالمپیک را یادآور شد و بیان کرد: این ورزشکار بعد از عرض ارادت و بوسیدن پرچم ام البنین از مدال طلا محروم شد.

او ادامه داد: این ورزشکار هم توانست رکورد پارالمپیک را بشکند و هم ام البنین را به دنیا معرفی و دیگران را به متوجه قطب مذهبی حضرت عباس(ع) و مادر بزرگوارش کند.

امام جمعه دزفول گفت: همانطور که نام ائمه اطهار بلند است نام ام البنین نیز بلند شد لذا انتظار می رود مسوولان اعطای هدایای معادل مدال طلای پارالمپیک را برای این ورزشکار در نظر بگیرند.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به هفته جشن عاطفه‌ها گفت: امروز یکی از مجاهدت‌های مردم ما ایثار و از خودگذشتگی‌ است و انتظار می رود جشن عاطفه‌های امسال با توجه به تحریم و فشار اقتصادی باشکوه‌تر برگزار و زمینه تحصیل فرزندان مملکت فراهم شود.

اجتماع نمازگزاران جمعه در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات اسراییل پایان بخش آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دزفول بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.