سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته وحدت، موجب وحدت ملی و بین ادیانی

امام جمعه ساری گفت: هفته وحدت موجب وحدت ملی و بین ادیانی است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، هفته وحدت را از ابتکارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: وحدت ملی و بین ادیانی مساله مهم است.

او با تاکید بر رعایت تقوای الهی، افزود: انسان‌ها باید پاک و بی‌گناه زندگی کنند و آن را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه ساری با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و گرامیداشت هفته وحدت، هفته وحدت را یکی از بهترین ابتکارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: وحدت و وفاق ملی برای ما بسیار مهم است.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه باید به وحدت در چند سطح از جمله ملی توجه کنیم، افزود: در درون کشور اقوام، احزاب و مذاهب مختلف وجود دارد که باید با یکدیگر وحدت داشته باشند.

خطیب جمعه ساری شعار وفاق ملی مطرح شده از سوی ریاست جمهوری را خوب توصیف کرد و گفت: به بهانه وفاق ملی نباید اجازه دهیم که برخی عناصر ناباب و دخیل در فتنه‌ها دوباره به صحنه برگردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر لزوم وجود وحدت بین امت اسلامی تاکید کرد و افزود: همه مسلمانان جهان امت واحده بوده و باید با یکدیگر متحد باشند و در کنار مردم غزه برای مقابله با صهیونیست‌های غاصب باشند و و همه مستضعفان جهان باید وحدت داشته باشند.

آیت الله محمدی لائینی وحدت بین ادیانی را از دیگر مسائل ذکر کرد و گفت: خداوند منادی وحدت بین ادیان است.

امام جمعه ساری به میزبانی استان مازندران از اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران اشاره کرد و افزود: اتاق بازرگانی با مشارکت مردم برای رفع مشکلات فرارویی باید برنامه‌ریزی داشته باشد و اقتصاد باید با محور تعاونی و خصوصی با مشارکت مردم برنامه‌ریزی شود زیر اقتصاد دولتی و نفتی درست نیست و برای رشد و توسعه مازندران باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

برچسب ها: هفته دولت ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.