سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شدت انتقام از رژیم صهیونیستی غیر قابل تصور خواهد بود

خطیب جمعه اهواز گفت: انتقام سخت از رژیم صهیونیستی بی‌شک در زمان مناسب قطعی است و شدت آن برای این جنایتکاران، غیر قابل تصور خواهد بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: اکنون نیروهای مقاومت در عراق، یمن ،سوریه و لبنان ضربات کوبنده و مستمری به رژیم صهیونیستی می زنند و همواره باید از جبهه مقاومت حمایت کرد.

او افزود: جبهه مقاومت در سال های اخیر روز به روز تقویت شده و آسیب های فراوانی به این رژیم جعلی وارد کرده و هر روز بر تعداد عملیات ها علیه این رژیم جعلی افزوده می شود.

امام جمعه اهواز همچنین به افتخار آفرینی صادق بیت سیاح قهرمان ملی پارالمپیک اشاره کرد و گفت: امروز پوریای ولی افتخاری برای ورزشکاران ایران اسلامی است درحالی که شاید مدال های فراوانی داشته اما روحیه پهلوانی و قهرمانی وی بیش از مدال، در تاریخ ماندگار شد.

او اضافه کرد: بیت سیاح این جوان غیرتمند ما پس از قهرمانی و رکورد شکنی پیش از مدال، پرچم افتخار اسلام را بالای سر برد و از اهل بیت (ع) مدال افتخار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: همچنین بانوی دیگری با حجاب و پوشش کامل در رقابت‌های پارالمپیک به مدال طلا رسید و سجده شکر فرو آورد که بی شک الگویی برای سایرین خواهد بود.

او اظهار کرد: جا دارد از تمامی قهرمانان المپیک و پارالمپیک که برای این کشور اسلامی افتخار آفرینی کردند، قدردانی کنیم.

خطیب جمعه اهواز ادامه داد : هفتم مهرماه حدود ۱۰۰ پیکر مطهر از شهدای دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور می شوند و انتظار می رود، مردم مساجد، ادارات و سایر دستگاه ها برای استقبال پرشور از افتخار آفرینان ایران اسلامی، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.