سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

صلابت جهان اسلام در گرو اتحاد و همدلی است

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، گفت: صلابت جهان اسلام در گرو اتحاد و همدلی بین مسلمین است.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج گفت: وجود شریف حضرت محمد مصطفی (ص) عامل آرامش و وحدت جامعه در صدر اسلام بود.

وی با اشاره به اختلافات تاریخی مسلمانان گفت : این اختلافات زمینه تفرقه افکنی توسط دشمنان را فراهم کرد و هیبت و صلابت را از مسلمین گرفت؛ امروز امت اسلامی از تفرقه بیشترین رنج را می برد اما دشمنان از تفرقه وانشقاق در جهان اسلام راضی و خوشحال هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: دشمنان اسلام بقای خود را در تفرقه می بینند؛ اگر مسلمانان متحد و واحد بودند آیا کشور جعلی به نام اسرائیل وجود می آمد که با قلدری جلوی چشم جهان نسل کشی کند.

 

امام جمعه کرج بیان کرد: انقلاب اسلامی نهضت خویش با قوانین اسلامی کلید زد و احیای ارزشهای دینی به صورت عام توسط امامین آن مورد پافشاری قرار گرفته است .

آیت الله حسینی همدانی گفت : امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جبهه جهاد اسلامی به وجود آمده و با انسجام و سازماندهی عملیات تخریب و فتنه انگیزی دشمنان اسلام را خنثی کرده است؛ شکل گیری جبهه جهاد اسلامی؛ ناامیدی را از جهان اسلام گرفت و موجب امیدآفرینی در بین مسلمین شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.