سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان تاکید کرد؛

اتحاد بین مسلمانان جهان مهمترین ثمره هفته وحدت

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان مهمترین ثمره وحدت را اتحاد مسالمانان خاطر نشان کرد و گفت: وحدت ایجاد شده بین شیعه و سنی موجب شده بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه سمنان گفت: امام راحل بنیان گذار هفته وحدت بودند و همچنین مقام معظم رهبری هم در طول این سال‌ها به آن تاکید فراوانی دارند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری درباره هفته وحدت اشاره کرد و گفت: اتحاد و همبستگی یکی از اولویت‌های جوامع اسلامی است که باید در این خصوص همچون گذشته برنامه ریزی شود.

امام جمعه سمنان گفت: درحال حاضر دشمن، موجی از هراس در زمینه‌های اسلام، تشیع، انقلاب و موعود را در دنیا به راه انداخته و مهم‌ترین هدفش هم تفرقه بین مسلمانان و دیگر ادیان در دنیاست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره وحدت و همدلی افزود: در تاریخ استکبار جهانی به دنبال تفرقه افکنی و حکومت کردن بوده است در حالیکه قرآن به مسلمانان همدلی و با هم بودن را سفارش می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی همچنین با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر گفت: این روز دوره حیاتی و مهم در تاریخ شیعه محسوب میشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین هم پرداخت و گفت: چشم امید جبهه مقاومت به وحدت بین مسلمانان و همچنین جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه سمنان به سفر رییس جمهور به کشور عراق هم اشاره‌ای کرد و افزود: این ماموریت ناتمام شهید جمهور توسط  پزشکیان نشان دهنده استحکام سیاست کشور و وحدت آن است.

بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی، همچنین توصیه‌های در خصوص آستانه‌ی بازگشایی مدارس و آمادگی اولیای مدرسه برای تعیم و تربیت دانش آموزان از دیگر سخنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در بین نمازگزاران بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.