سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه امام جمعه بندرعباس به دولت چهاردهم در خصوص انتخاب استاندار

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: وابستگی جناحی معیار مهمی برای انتصاب استاندار هرمزگان نیست

حجت الاسلام قنبر درویشی  در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس گفت: وابستگی جناحی برای انتخاب استاندار هرمزگان اهمیت ندارد و خواسته ما از دولت برای انتصابات در هرمزگان به ویژه منصب استاندار، بهره‌گیری از نیرو‌های مومن هرمزگانی است.

او گفت: درست است که باید از دولت جدید حمایت کرد، اما حمایت ما بستگی به حمایت ولی فقیه از آنها خواهد داشت.

وی با اشاره اینکه هرمزگان نیازمند استاندار بومی و مومن است، گفت: مهندس دوستی استاندار فعلی فردی توانمند و مومن است و ما با ابقای ایشان در این پست هیچ مشکلی نداریم، اما می‌دانیم که سیات دولت بر ابقای وی نخواهد بود پس از دولت انتظار داریم فردی مومن و بومی برای هرمزگان انتخاب کند.

امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: هرمزگان به استاندار بومی که بخواهد از فامیل و بستگان خود برای انتصابات در استان استفاده کند یا مانند برخی ادوار امتیاز پرورش مزارع میگو را به نام خود یا بستگانش اختصاص دهد، نیاز ندارد.

وی گفت: نمی‌گویم دولت از جناح یا حزب خاصی بهره گیرد، زیرا می‌دانم از حزب ما انتخاب نخواهد کرد، اما همین که بومی و مومن باشد دیگر مهم نیست از چه جناجی است، ما راضی هستیم.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به شرایط امروز مردم غزه گفت: رنج مردم غزه دل همه را به درد می‌آورد، اما با توجه به اینکه می‌دانیم این رنج‌ها زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند دلمان قرص است.

او افزود: تظاهرات ضد صهیونیستی نشان دهنده بلوغ فکری مردم جهان است که بر علیه ظلم و جور ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه جنگ غزه بهانه ای برای از بین بردن نسل شیعیان است گفت: دنیای صهیونیست در صدد آن است که نسل مسلمانان و مخصوصا شیعیان را از بین ببرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
برچسب ها: نمازجمعه ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.