سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت یزد:

حمایت شیعیان از مردم مظلوم غزه/ انتظار فرج برترین عبادات است

آیت الله مدرسی گفت‌: شیعیان با همه وجود از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کنند.

 آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به فجایع رخ‌داده در غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت‌: رژیم کودک‌کش اسرائیل به جنایات خود همچنان در سکوت دولت‌های جهان ادامه می‌دهد،اما شیعیان با همه وجود از مردم مظلوم غزه دفاع می کنند.

وی افزود: نسل کشی و جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، آمار تکان دهنده و بی‌سابقه‌ای را به جای گذاشته که جهان همچنان در قبال آن ساکت است.

آیت الله مدرسی با اشاره به اینکه انتظار فرج برترین عبادات است، گفت: انتظار برای ظهور نشان می‌دهد که جامعه زنده و پویا ست، متحرک است و به سوی پیروزی و سعادت در حرکت است.

وی به ذکر و عقیده‌ی مهدویت اشاره کرد و افزود: عقیده مهدویت یکی از اساسی‌ترین افکار اسلامی و حتی تفکری در همه‌ی ادیان الهی است.

خطیب نماز جمعه یزد به ظلم و ستم در جهان امروز اشاره کرد و گفت: بدیهی‌ترین این ظلم‌ها جنایات وحشیانه‌ی صهیونیست‌ها با اشغال فلسطین است و صهیونیست‌ها و حامیان آنها، فرعون‌های زمان هستند که فرزندان اسلام را می‌کشند و آنها را نابود می‌کنند.

آیت الله مدرسی با بیان اینکه با ظهور منجی عالم بشریت بساط ظلم و ستم در دنیا برچیده می‌شود گفت: پیروزی برای جبهه حق است و خدا به مظلومان جهان وعده داده است که ایمان داشته باشند و عمل صالح انجام دهند؛ آنها را امنیت می‌دهیم زمانی که گرفتار خوف شدند.

وی به فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حالیکه هزاران نفر از مسلمانان در گوشه‌ای از جهان به دست صهیونیست‌ها کشته می‌شوند شاهد سکوت کشور‌های اسلامی هستیم، اگر مسلمانان جهان با هم متحد شوند صهیونیست‌ها و همدستانشان کاری از پیش نخواهند برد و نابود خواهند گشت.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: ما مسلمان جهان، امت واحده هستیم، کتاب ما واحد است، قبله ما واحد است، پیغمبر ما واحد است، سرنوشت واحد داریم و دشمنان واحد داریم پس چرا تفرقه داریم؟!

خطیب نماز جمعه یزد از اهل تشیع و برادران اهل سنت خواست به مواردی که باعث تفرقه بین شیعه و سنی می‌شود پرهیز کنند که دشمنان بدنبال همین تفرقه افکنی هستند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.