سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز به استقبال از مهر می‌رود

شهردار شیراز از اجرای هدفمند طرح «استقبال از مهر» در راستای زیباسازی، بهسازی و مناسب‌سازی معابر و فضا‌های شهری اطراف مدارس سطح شهر خبر داد.

محمدحسن اسدی در نشست شهرداری شیراز با توجه به نزدیکی شروع مدارس به شهرداران مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز تأکید کرد: نسبت به زیباسازی، بهسازی و مناسب‌سازی معابر و فضا‌های شهری اطراف مدارس در سطح شهر و رفع ایرادات احتمالی در فضای شهری اقدام کرده و فضا‌ها جهت استقبال سال جدید تحصیلی، برای دانش‌آموزان آماده کنند.

او افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های گران‌قدر و تأثیرگذار برای آینده این شهر هستند و در جهت آرامش و آسایش آنها طرحی با نام «استقبال از مهر» با سرفصل‌ها و موضوعات زیباساز، بهسازی و مناسب‌سازی معابر و فضا‌های شهری اطراف مدارس سطح شهر، با رفع ایرادات احتمالی فضای شهری، اقدام به زیباسازی جداره و بدنه اطراف مدارس، لکه‌گیری آسفالت معابر، خط کشی معابر، نصب و تعویض علائم و تابلو‌های ترافیکی توسط مناطق یازده گانه شهرداری این کلانشهر آماده و اجرایی شده است.

ساماندهی کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی نزدیک مسیر مدارس و ساماندهی امور تأسیسات شهری در فضا‌های شهری اطراف و منتهی به مسیر مدارس، ترمیم مبلمان شهری و پاک‌سازی کانال‌های محل عبور آب در جهت ایمنی دانش‌آموختگان از دیگر مواردی بود که اسدی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.