سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات ۵ شبکه تخصصی سمن‌های فارس برگزار شد

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس از برگزاری انتخابات ۵ شبکه تخصصی سمن‌های جوانان استان خبر داد.

محمد کشت‌کار از برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این انتخابات با حضور دبیران سمن‌های متقاضی عضویت در شبکه‌های تخصصی برگزار شد. 

او افزود: در این انتخابات دبیران دبیرخانه‌های استانی ۵ شبکه تخصصی سمن‌ها مشخص شد تا زیر نظر دبیرخانه ملی به فعالیت‌های تخصصی خود در استان فارس بپردازند.

کشت‌کار همچنین با اشاره به اینکه استان فارس در انتخابات اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به تشکیل برخی از شبکه‌ها شده بود، گفت: با برگزاری این دوره از انتخابات با هدف تعیین و تکلیف سایر شبکه‌ها، مسئولین دبیرخانه‌های شبکه‌های تخصصی رسانه و جهاد تبیین، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی و خانواده، فعالیت‌های خلاق و کار آفرین، فعالیت‌های جهادی مشخص شدند. 

او افزود: در این انتخابات ساسان یگانه دبیر موسسه فناوران شهر راز به عنوان شبکه تخصصی رسانه و جهاد تبیین، سعید اکبری دبیر موسسه ترنم زیبای محبت به عنوان شبکه تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مرضیه برهانیان دبیر سمن مهرآفرینان برهان به عنوان شبکه تخصصی سبک زندگی و خانواده، حسین قنبر زاده دبیر خانه مردم نهاد جوان و اندیشه شهر راز به عنوان شبکه تخصصی فعالیت‌های خلاق و کار آفرین و آزیتا احمدی دبیر موسسه حامیان سلامت لیدوما به عنوان شبکه تخصصی فعالیت‌های جهادی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.