سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهربان: یکی از اهداف مهم، حمایت از نسل جوان کشتی است

دبیر فدراسیون کشتی در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی گفت: یکی از اهداف مهم فدراسیون حمایت از نسل جوان کشتی و پایین آوردن سن مدال آوری است.

وی ادامه داد: از این رو اقدامات انجام شده در راه حمایت از این جوانان باید متناسب با افتخارآفرینی آنان باشد و به همین جهت کادر‌های فنی تیم‌های ملی کشتی تصمیم گرفتند که نفرات طلایی مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا، در رقابت‌های امید‌های جهان در آلبانی نیز به میدان بروند.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: حمایت و هدایت استعداد‌ها و پشتوانه‌ها از اهداف کلی فدراسیون است و در راستای موفقیت در المپیک ۲۰۲۸ نیازمند آن هستیم که از همین حالا به فکر باشیم.

مهربان اظهار داشت: با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی علی احمدی وفا، محمدمهدی غلامپور، احمدرضا محسن نژاد و علیرضا عبدولی که در رقابت‌های جهانی اسپانیا موفق به کسب مدال طلا شدند، ملی پوش کشورمان در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان در آلبانی خواهند بود.

وی افزود: در کشتی آزاد علی رضایی و امیررضا معصومی انتخاب شده اند و فقط در وزن ۶۵ کیلوگرم بین علی خرمدل دیگر طلایی تیم جوانان، با عباس ابراهیم زاده که در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد عملکرد خوبی داشته و نظر کادر فنی را جلب کرده، رقابت انتخابی برگزار خواهد کرد.

مهربان در مورد تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: در برخی از اوزان نفرات حاضر در چرخه‌ی انتخابی، عملکرد مناسبی نداشتند و کادر فنی مدال آوران رقابت‌های جهانی جوانان را انتخاب کرد.

مهربان خاطرنشان کرد: میدان دادن به جوانان باعث می‌شود که در عین جوانی مانند یک کشتی گیر بزرگسالان با تجربه و پخته شوند و در نهایت این اقدمات مجر به رشد و پیشرفت کشتی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.