سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۲ ساعت گذشته

سوانح جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد پنج کشته و ۱۹۴مصدوم داشت

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف ۷۲ ساعت گذشته ۱۴۴ سانحه رانندگی به اورژانس ۱۱۵ این استان گزارش شد که بر اساس آخرین آمار‌ها این حوادث پنج کشته و ۱۹۴ مصدوم داشت.

محمد امین نیکویی نژاد روز جمعه گفت: از مجموع ۱۴۴ سانحه رانندگی روز‌های پایانی هفته جاری، ۱۰۰ حادثه با ۱۳۲ مصدوم مربوط به شهرستان‌های بویراحمد و دنا بوده است.

وی عنوان کرد:یکی از این حوادث که در ساعت ۲.۶دقیقه بامداد امروز جمعه ۲۳ شهریور ماه رخ داد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در مادوان پایین، کنار پل هوایی به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

نیکویی نژاد خاطرنشان کرد: در این تصادف یکی از سرنشینان خودرو که مردی۳۰ ساله بود به علت شدت جراحت جان باخت و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حوادث گریبان آمبولانس‌های اورژانس را هم گرفت و در یک تصادف یک خودرو از عقب به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که در ۲ کیلومتری پاتاوه در حین ماموریت بود برخورد و ۲ نفر از کارشناسان اورژانس را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد با هشدار در خصوص افزایش تصادفات جاده‌ای در استان بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش سفر‌ها و ترافیک در سطح جاده‌های استان در روز‌های اخیر شاهد افزایش حجم تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم.

نیکویی نژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی به افزایش سطح ایمنی و سلامت خود و سرنشینان خودرو‌ها کمک کنند.

وی با قدردانی از تلاش نیرو‌های اورژانس استان برای پوشش حوادث روز‌های اخیر افزود: این مرکز برنامه‌های جدیدی برای افزایش آگاهی عمومی از خطرات رانندگی و ایجاد شرایط مناسب برای رعایت قوانین رانندگی در دستور کار دارد.

نیکویی نژاد از عموم مردم درخواست نهایت همکاری را برای کاهش خطرات جاده‌ای با خادمان خود در اورژانس کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

منبع:ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.