سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۰ طرح به مناسبت هفته تعاون در استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰ طرح به مناسبت هفته تعاون در نقاط مختلف این استان خبر داد.

بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: این طرح‌ها در ۲ شهرستان و هشت روستای استان اردبیل با مجموع سرمایه‌گذاری ۶۷۳ میلیارد ریال و اعطای ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به اجرا درآمده است.

او با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفری تعاونی‌های جدید افزود: بیشترین میزان اشتغال دائم و سرمایه‌گذاری مربوط به تعاونی نوردکاران برادران صبری با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی و ایجاد ۲۰ فرصت شغلی بود که در هفته گذشته با حضور جمعی از مسئولان نمین در آن شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در ادامه فراگیر بانوان مهرپرور کلش، فراگیر بانوان مزرعه ویلکیج، نوردکاران برادران صبری، روستا تعاون قالیبافی دهستان انجیرلو، سم‌پاشی هوایی بیله‌سوار سبز، آباد اندیشان خلخال، شرکت کشت و صنعت میان‌دشت، خدمات گردشگری آنام خلخال، دامداری و دامپروری ارس دام شهاب، دامداری و دامپروری گوزل دام پلنگ‌لو اصلاندوز را از جمله طرح‌های افتتاحی به مناسبت هفته تعاون عنوان کرد.

رحیم زاده اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته تعاون ۱۴۰۳ نوزدهمین جشنواره انتخاب تعاونی‌های برتر در راستای تجلیل از تعاونگران برتر منتخب استان برگزار و از ۱۱ تعاونی برتر سال گذشته با اهدای لوحی تجلیل شد.

به گفته او، در حال حاضر بیش از ۲ هزار تعاونی در نقاط مختلف استان اردبیل فعالیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.