سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهانی‌ها به دنبال شکار قو در فولاد شهر/ تراکتور به گربه سیاه خود رسید

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امشب در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بعد از تعطیلات فیفا دی از امشب در شهر‌های مختلف شروع می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها،  تیم تراکتور هم به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود و تیم سپاهان پذیرای تیم ملوان در اصفهان است. همچنین بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به علت حضور در لیگ نخبگان آسیا  به تعویق افتاد و این ۲ تیم دیدار‌های معوقه خود را روز ۱۹ آبان برگزار می‌کنند. علاوه بر این، در ۳ بازی این هفته  از کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود.

سپاهان اصفهان – ملوان انزلی/ جمعه ساعت  ۱۸:۴۵

با توجه به اینکه چمن  ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حال تعویض است به همین علت دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان بندرانزلی  امشب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

طلایی پوشان اصفهانی ۳ پیروزی متوالی در لیگ برتر فوتبال به دست آوردند و با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ امسال به شمار می‌آیند.

شاگردان مورایس با حمایت هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم ملوان را بگیرند تا صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال به تثبیت برسانند.

سپاهانی‌ها با وجود اینکه تیم ملوان را در جام حذفی شکست دادند، اما از آخرین بردشان مقابل قو‌های سپید انزلی در اصفهان حدود ۱۱ سال می‌گذرد. به هر حال باید دید طلایی پوشان اصفهان می‌توانند طلسم ۱۱ ساله را بشکنند یا نه!

در آن طرف، تیم ملوان در لیگ امسال عملکرد درخشانی داشته و با ۲ برد و یک تساوی و کسب ۷ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان مازیار زارع می‌خواهند  با امتیاز گرفتن از تیم سپاهان در اصفهان روند رو به رشد خود را در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

شمس آذر قزوین – استقلال خوزستان/ جمعه ساعت ۱۸:۴۵

تیم فوتبال شمس آذر در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امشب در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پذایرای تیم فوتبال استقلال خوزستان است.

تیم شمس آذر در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال بردی را کسب نکرده است و با ۲ شکست و یک تساوی و کسب یک امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان سعید دقیقی بعد از گذراندن تعطیلات فیفا دی  می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم استقلال خوزستان را کسب کنند تا نخستین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند و دل هواداران خود را شاد کنند.

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان قبل از تعطیلات لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و  برد ارزشمندی برابر همنام تهرانی خود در اهواز به دست آورد و با ۴ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد.

اگر آبی پوشان اهوازی بتوانند همانند دیدار با استقلال تهران بازی کنند در آن صورت احتمال بردشان برابر تیم شمس آذر وجود دارد و می‌توانند دومین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند.

تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان/ جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال تراکتور در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ۲ برد و یک تساوی به دست آورده است و با ۷ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و در تعقیب تیم سپاهان برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال است.

شاگردان اسکوچیچ می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود  ۳ امتیاز بازی خانگی را به دست آورند تا با روحیه بالا به مصاف اولین دیدار آسیایی خود در لیگ سطح ۲ آسیا بروند.

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال طعم برد را نچشیده است و با ۳ تساوی متوالی و کسب ۳ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

سبزپوشان اصفهانی در ۳ بازی اخیر خود در تبریز ۲ بار پیروز شده اند و آخرین باخت آنها در این شهر به ۳ سال قبل برمی‌گردد و به نوعی گربه سیاه تراکتوری ها محسوب می‌شوند. 

 شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند همچنان به روند رو به رشد خود برابر تیم تراکتور ادامه بدهند و اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند.

برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال 

شنبه ۲۴ شهریور

چادرملو اردکان - نساجی مازندران- ساعت ۱۹

آلومینیوم اراک - هوادار تهران- ساعت ۱۹

فولاد خوزستان - خیبر خرم‌آباد- ساعت ۱۹:۳۰

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.