سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

چالش کشاورزان بر مسائل امنیتی اثر می‌گذارد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: وقتی کشاورز چالش داشته باشد و با مسائل اقتصادی مواجه شود، این اتفاق می‌تواند بر مسائل امنیتی تاثیر بگذارد.

بهنام سعیدی بعد از پایان سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به جنوب کرمان گفت: مشکلات کشاورزی در جنوب استان از جمله مسائل مورد بررسی در سفر اعضای کمیسیون بود که کشاورزان با وجود زحماتی که متحمل می‌شوند در فصل برداشت با چالش جدی بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی نیز مواجه هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: اعضای کمیسیون ظرفیت‌های جنوب استان را بررسی کردند و تهدید‌های حوزه امنیتی را نیز مورد بازدید قرار دادند.

سعیدی بیان کرد: نمایندگان با گشت هوایی بر فراز هلیل رود، نبود قطره‌ای آب را در این رودخانه دیدند و بسیار تعجب کردند که این رودخانه به این سرنوشت روبه رو شده است و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود، این مشکل حل شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: در جلسه شورای تامین شهرستان‌های جنوبی نیز مسئولان در حوزه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی مسائل خود را مطرح کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز بعد از ورود به جیرفت با بالگرد به بازدید هوایی از مناطق جنوب کرمان رفتند، سپس با حضور در گلزار شهدای جیرفت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و بعد از آن نیز در نشست شورای تامین شهرستان‌های جنوبی حضور یافتند.

منبع: ایرنا کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.