سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان لامرد ۳۱۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند

۳۱۰ برنامه محلی شهری و روستایی در شهرستان لامرد به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لامرد گفت: با تلاش بسیجیان شهرستان و بخش‌های مختلف برنامه‌های متعدد فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است که از شاخص‌ترین برنامه ها، برگزاری پانزده یادواره شهدا در سراسر شهرستان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، رژه اقتدار خودرویی و موتوری و اجرای نمایش‌های فرهنگی و هنری جذاب است.

گله داریان گفت: یکی از دلایل بزرگی که بر ما واجب است تا هفته دفاع را باشکوه برگزار کنیم و رشادت‌های رزمندگان اسلام را تببین کنیم این است که در جنگ ۸ سال دفاع مقدس شهدا و ایثارگران ما حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را به دشمن ندادند درحالی که در سال‌های پیش از آن حکومت‌های مختلف به هر طریقی قسمتی از میهنمان را به بیگانگان می‌فروختند.

سرهنگ علی گله داریان با اشاره به اهمیت وحدت میان مردم گفت: در هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی رزمندگان وحدت و ایثار آنها در نبرد با دشمنان بوده است، ما باید از این فرهنگ ان‌ها درس بگیریم و راه و مسیر شهدا تبلیغ کنیم.

سرهنگ گله داریان با اشاره به برخی روستا‌های و محله‌های محروم از بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: با شروع هفته دفاع مقدس یک تیم پزشکی با نام ازادگان سرافراز به روستا‌ها و مناطق محروم اعزام میشود و به صورت رایگان مشکلات درمانی مردم را مرتفع می‌کنند.

سرهنگ گله داریان گفت: در راستا معرفی شهدای شهرستان لامرد اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان و یادواره‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه لامرد گفت: این اجلاسیه در شهر لامرد با هدف استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی ۲۶۱ شهید شهرستان، تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مهرماه در بارگاه مطهر شهدای گمنام شهرستان لامرد برگزار خواهد شد.

سرهنگ علی گله داریان در پایان از تمامی اقشارمختلف، دانشجویان، بازاریان، معلمان، دانش اموزان و عموم مردم درخواست کرد که با حضور در مراسمات هفته دفاع مقدس باعث حفظ این فرهنگ با ارزش شوند.

انتهای پیام 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.