سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متن یادداشت مسعود پزشکیان در دفتر یادبود مرحوم جلال طالبانی

مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران پس از ورود به سلیمانیه با حضور بر مزار رئیس جمهور فقید عراق یادداشتی در دفتر یادبود بر مزار مرحوم جلال طالبانی نوشت.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران پس از ورود به سلیمانیه با حضور بر مزار رئیس جمهور فقید عراق با نوشتن یادداشتی در دفتر یادبود بر مزار مرحوم جلال طالبانی نوشت فداکاری‌ها و مبارازت این یزرگ مرد را در قبل انقلاب تا بعد از پیروزی انقلاب که جهت استقلال و آزادی سرزمین عزیز خویش داشت، یاد آریم.

متن نامه مسعود پزشکیان به شرح زیر است: امروز پنجشنبه ۲۲/۶/۱۴۰۳ به همراه هیئت بلندپایه از وزرای جمهوری اسلامی ایران وارد سلیمانیه شدیم و فرصتی حاصل آمد که بر مزار جلال طالبانی عزیز و گرامی فاتحه بخوانیم و به روح بلند و دید باز و نگاه عمیق این عزیز درود بفرستیم و فداکاری‌ها و مبارازت این بزرگ مرد را در قبل انقلاب تا بعد از پیروزی انقلاب که جهت استقلال و آزادی سرزمین عزیز خویش داشت، یاد آریم؛ و تمام تلاش‌های بی پایان او در ایجاد وحدت و انسجام در داخل کشور و تعامل و همکاری با ایران عزیز را قدردان باشیم. خدا روحش را شاد و یادش را برای همیشه برای مبارزان و آزادگان دنیا زنده و پایدار نگهدارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.