سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار دادستان عنبرآباد به باند‌های قاچاق سوخت

دادستان عنبرآباد گفت: با تمام افرادی که با اقدامات غیرقانونی خود سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع می‌شود.

حامد عمرانی در بازدید از طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و ارتقای امنیت گفت: برخورد دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با اعلام اجرای عملیات پاک‌سازی منطقه از مجرمین و عناصر ناامنی و اخلال‌گران در نظم عمومی در این شهرستان افزود: با تمام افرادی که با اقدامات غیرقانونی خود از جمله باند‌های قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق سوخت و تولیدکنندگان مشروبات الکلی که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند، برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت. 

این مقام قضایی تصریح کرد: در این عملیات قریب به ۲۵۰ نیروی زبده عملیاتی متشکل از نیروی ویژه فراجا (نوپو)، ده اکیپ از یگان‌های تکاوری قرارگاه رزم استان و پرسنل انتظامی شهرستان عنبرآباد با حضور میدانی دادستان، جانشین دادستان و فرمانده انتظامی عنبرآباد حضور داشتند. 

دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد با اعلام عزم جدی دستگاه قضایی شهرستان برای برخورد با مجرمان گفت: پس از پاک‌سازی کامل منطقه، دستگاه قضایی با قاطعیت به پرونده‌های افراد دستگیر شده رسیدگی خواهد کرد و اشد مجازات در انتظار مخلان نظم امنیت عمومی جامعه خواهد بود.

وی افزود: در مرحله اول این طرح مأموران جان‌برکف پلیس ضمن پاک‌سازی کامل چندین منطقه از جمله روستای خیرآباد، تعدادی از مجرمان سابقه‌دار بازداشت شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.