سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو مجوز کسب و کارهای مجازی گردشگری متخلف در البرز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: لغو مجوز کسب وکارهای مجازی گردشگری متخلف در این استان در دستور کار قرار گرفته است.

فلاح پور در نشست در کمیته فنی نظارت بر کسب‌و کارهای مجازی گردشگری استان البرز گفت: در این نشست نسبت به لغو مجوز کسب و کارهای مجازی گردشگری متخلف که به تبلیغ واحدهای گردشگری غیر مجاز می‌پردازند و یا نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نمی‌کنند، تصمیم گیری شد.

وی ادامه داد: اقداماتی برای ساماندهی کسب‌و کارهای مجازی گردشگری در استان البرز به عمل خواهد آمد.

معاون گردشگری استان البرز اظهار کرد: در این نشست ۲ پرونده متقاضیان اخذ مجوز فعالیت در کسب و کارهای مجازی گردشگری بررسی و پس از استماع طرح های توجیهی ارائه شده، اعضای کمیته با صدور مجوزهای درخواستی با موضوع فعالیت گردشگری فضای مجازی (الکترونیک) از جمله تبلیغات و بازاریابی، فروش، مراکز خلاق و استارت تاپ‌های خدمات گردشگری موافقت کردند.

وی گفت: همچنین درخصوص عدم ثبت نام در سامانه ملی مجوزها و عدم تمدید پروانه بهره‌برداری سایت‌های متخلفی که به تبلیغ واحدهای غیر مجاز می‌پردازند، اخطار داده شد.

فلاح پور افزود: از دیگر موضوعات مطروحه تعامل با پلیس فتا برای جلوگیری از فعالیت کسب و کارهای مجازی گردشگری است که فاقد مجوز بوده و یا اعتبار پروانه بهره‌برداری آن‌ها به اتمام رسیده و نسبت به تمدید پروانه بهره‌برداری اقدام نمی‌کنند.

معاون گردشگری استان البرز در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بازدیدکارشناسان میراث فرهنگی از واحدهای پذیرایی استان با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات، رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها با جدیت دنبال می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و گردشگران در استان هدف اصلی این بازدیدها است، گفت: در این بازدیدها بازرسان و کارشناسان موضوعاتی از جمله وضعیت عمومی و بهداشتی آشپزخانه‌ها، سالن‌های پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، کارت بهداشت کارکنان، نرخ نامه‌های واحدهای پذیرایی و عدم بکارگیری اتباع را موردبررسی قرار می‌دهند.

فلاح‌پور یادآورشد: بازدیدها در طول سال برای ارتقاء کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مربوطه استمرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.