سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید بیش از ۵۳۵ هزار تن گندم در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ثبت رکورد تاریخی خرید گندم در این استان با خریداری بیش از ۵۳۵ هزار تن گندم خبر داد.

سید عماد شاهرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید تضمینی گندم در لرستان، گفت: بیش از ۵۳۵ هزار تن گندم از ابتدای فصل خرید از کشاورزان این استان خریداری شده‌است.

 او با بیان ثبت رکورد خرید گندم در لرستان، اضافه کرد: خرید بیش از ۵۳۵ هزار تن گندم در تاریخ کشاورزی این استان بی‌سابقه است و این میزان گندم در ۴۸ مرکز خریداری شده‌است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: ۲۴ هزار تن گندم بذری در این استان خریداری شده‌است که این میزان در تاریخ کشاورزی لرستان بی‌سابقه است.

شاهرخی با تأکید به افزایش سطح زیر کشت اراضی گندم در لرستان، یادآور شد: ما در حال برنامه‌ریزی برای افزایش سطح برداشت محصولات زراعی در این استان هستیم.

او با بیان اینکه کار خرید گندم در لرستان تا اوایل مهر ادامه دارد، اعلام کرد: بیشترین گندم خریداری‌شده در کوهدشت با تولید ۱۰۲ هزار و ۲۶۳ تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان توضیح داد: ۳۲ هزار و ۵۴۴ تن گندم از ابتدای فصل برداشت گندم تا ۲۰ شهریورماه از کشاورزان پلدختر خریداری شده است.

شاهرخی شرح داد: ۱۴ هزار و ۶۴۲ تن گندم در رومشکان، ۱۰۲ هزار و ۲۶۳ تن گندم در کوهدشت، ۶۶ هزار و ۴۳۱ تن گندم در خرم آباد خریداری شده است.

او افزود: ۷ هزار و ۱۵ تن گندم در چگنی، ۴۳ هزار و ۶۵۵ تن گندم در دورود، ۴۹ هزار و ۴۰۹ تن گندم در بروجرد و ۶۳ هزار و ۱۹۱ تن گندم در ازنا خریداری شده‌است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: میزان خرید گندم در الشتر، الیگودرز و نورآباد به‌ترتیب ۲۹ هزار و ۷۳۱ تن، ۶۵ هزار و ۹۸۷ تن و ۶۰ هزار و ۷۰۷ تن گندم به‌ترتیب در الشتر، الیگودرز و نورآباد خریداری شده است.

برچسب ها: گندم ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.