سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۴ هزار نفر از ساکنان روستا‌های گتوند از آب نوشیدنی پایدار

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: به منظور پایداری شبکه آبرسانی به روستای شهید محمدی، طرح ضربتی خط انتقال آب به بخش بزرگ عقیلی گتوند اجرا شد.

صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال آبرسانی، ۴ هزار نفر ساکن در روستای شهید محمدی شهرستان گتوند از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

او با اشاره به اینکه این طرح برای مقابله با تنش آبی در روستای بزرگ شهید محمدی بخش عقیلی شهرستان گتوند محقق شد، اضافه کرد: با اجرای این طرح آبرسانی، مشکل بی آبی و افت فشار چند ساله در این روستا برطرف شد.

آقای علیدادی ادامه داد: در این عملیات اجرایی با اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و اتصال به شبکه داخلی این روستا، در یک پروژه ۲ ماهه، ۴ هزار نفر ساکن در این روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان یادآور شد: مردم این روستا بیش از ۲ سال مشکلات عدیده‌ای به دلیل ریزش تاسیسات داشتند که با پیگیری‌های سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتوند و حضور در منطقه توانستیم پروژه‌ای که سال‌ها رها شده بود را طی دو ماه تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای رفع مشکل آب شهرها و روستاها انجام شده است، عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک می‌توان از این خط انتقال به روستای دهلران که در همجواری روستای شهید محمدی واقع شده است، آبرسانی کرد.

صابر علیدادی افزود: تاسیسات موجود روستای شهید محمدی به علت همجواری در کنار رودخانه در معرض فرسایش و تخریب کامل بود و در بارندگی از مدار خارج و منجر به بحران در منطقه می‌شد که با اجرای خط انتقال جدید، در زمان بارندگی‌ها از ایجاد هر گونه تنش و بحران پیشگیری خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.