سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه شعر شاعران سیستان و بلوچستان منتشر می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه شعر شاعران این استان بویژه شاعران انجمن‌های شعر و ادب در تیراژ بالایی چاپ می‌شود.

داود صیاد در آیین شب شعر جوان که در فرهنگ سرای جوان شهرستان زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: رخداد‌های مبارکی در مجموعه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان بویژه در حوزه ادبیات در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه انجمن شعر و ادب زاهدان با توجه به آثار موجود شرایط رو به رشدی داشته است، افزود: جان کلام و محتوای شعر شاعران جوان نشان می‌دهد که انجمن شعر و ادب زاهدان مسیر درستی را طی می‌کند که جا دارد از دست اندرکاران و شاعران قدردانی کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه شعر آثار شاعران این استان بویژه شاعران انجمن‌های شعر و ادب در تیراژ بالایی چاپ می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه شعری که در آینده چاپ می‌شود، جریان امروز شعر سیستان و بلوچستان را نمایندگی خواهد کرد.

صیاد خاطرنشان کرد: برنامه داریم شعر شاعران جوان را با حساسیت بیشتری پیگیری کنیم و به صورت فصلی، شاعر جوانی که بیشترین رشد در آثار وی دیده می‌شود را مورد توجه و تقدیر قرار دهیم.

وی گفت: با توجه به این مهم از شاعران پیشکسوت و ارجمندمان خواسته‌ایم تا نظاره‌گر نتیجه انتقال تجارب خود در انجمن‌های ادبی باشند، همچنین غالب شعرخوانی‌ها به شاعران جوان و نو قلم اختصاص یافته است.

در این آیین از استاد و شاعر پیشکسوت و رئیس سابق انجمن شعر زاهدان و آرزو صیادی سالار شاعر جوان فصل که آثارش رشد محسوسی داشته قدر دانی شد.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه رئیس انجمن شعر و ادب زاهدان و جمعی از پیشکسوتان شعر و ادب از شاعران تقدیر کردند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.