سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاخیر درمان بیماران در انگلیس سالانه جان هزاران نفر را می‌گیرد

سرویس سلامت ملی انگلیس که قادر به ارائه مراقبت‌های به موقع از بیماران نیست، سالانه سبب مرگ هزاران بیمار می‌شود.  

یافته‌های یک مطالعه جدید که توسط حزب کارگر انگلیس انجام شده است، نشان می‌دهد که زمان انتظار برای دریافت خدمات درمانی در این کشور بسیار طولانی است و سالانه سبب مرگ حدود ۱۴ هزار نفر می‌شود.  

به گزارش گاردین، این تاخیر که مربوط به بیمارستان‌ها، پزشکان عمومی و خدمات بهداشت روان می‌شود، نشان دهنده نیاز به تغییر جدی در سیستم سلامت ملی انگلیس است.  

تخمین زده شده است که اصلاح این روند و بهبود آن بین ۴ تا ۸ سال زمان خواهد برد.  

گزارش ۱۴۲ صفحه‌ای از وضعیت بهداشت و درمان انگلیس بیان می‌کند که سال‌ها بی‌توجهی به سیستم سلامت این کشور، آن را در وضعیت بحرانی قرار داده است؛ به صورتی که دیگر قادر به ارائه مراقبت‌های به موقع به بیماران نیست. همچنین گفته می‌شود که جمعیت مسن که در انگلیس رو به رشد است، از دیگر دلایل فشار بر سیستم درمان است.  

گفته شده تعداد افرادی که باید درمان خود را طی ۱۸ هفته دریافت کنند، اما بیش از یک سال برای آن در صف انتظار می‌مانند که تعداد این افراد از سال ۲۰۱۰ حدودا ۱۵ برابر شده و به ۳۰۰ هزار نفر در سال رسیده است.  

پیش از این، روزنامه تلگراف انگلیس اعلام کرد که وضعیت سلامت بیش از ۶۳ هزار نفر از بیماران به دلیل انتظار طولانی مدت برای دریافت خدمات بهداشتی بدتر شده است.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.