سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین استقبال از آقای پیروج قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ در فرودگاه یاسوج

علی پیروج نائب قهرمان بازی‌های پارالمپیک۲۰۲۴ پاریس با استقبال جمعی از مسئولان کهگیلویه وبویراحمد و مردم وارد فرودگاه یاسوج شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در این مراسم ضمن تبریک به علی پیروج از حضور باشکوه مردم قدردانی کرد و گفت: مردم هم در شب مسابقه با حضور در منزل پدری این قهرمان و هم امروز در استقبال باشکوه در فرودگاه یاسوج سنگ تمام گذاشتند.
 
سید جواد هاشمی بیان کرد: با توجه به پتانسیل و استعدادی که فرزندان استان دارند امیدوار به کسب مدال‌های بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.
 
وی بیان کرد: مراسم باشکوهی برای تجلیل از این قهرمان ارزنده هم‌استانی برگزار و در همان جلسه تقدیر ویژه‌ای از علی پیروج می‌شود.
 
همچنین معاون عمرانی استاندار گفت: از اینکه یک جوان هم‌استانی پرچم مقدس ایران را در سطح بین‌المللی به اهتزار درآورد جای خوشحالی دارد.
 
علی‌محمد روستا افزود: در حد توان و بضاعت از این جوان حمایت می‌کنیم و امیدواریم تجهیزات بیشتری در اختیار این ورزشکار قرار داده شود.
 
 علی پیروج هم با بیان اینکه امیدوار بودم مدال نقره پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ را به طلای پاریس تبدیل کنم، گفت: همه تلاشم را در این مسابقات انجام دادم و سهم من مدال نقره شد که این هدیه نقره‌ای را به شهدا که پلاکشان مدالشان شد تقدیم می‌کنم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.