سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف ۹۶ میلیون متر مکعب آب در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۶ میلیون متر مکعب آب در استان تولید و مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

  یاسر اکبریان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۹۶ میلیون متر مکعب آب در لرستان مصرف شده است، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان شهریور امسال به ۱۰۰ میلیون متر مکعب برسد.

او با اشاره به گرمای بی سابقه هوا در تابستان امسال و افزایش مصرف آب در کشور و استان افزود: میزان تولید و مصرف آب لوله کشی در استان، ۶ ماهه نخست سال گذشته ۹۵ میلیون متر مکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از مشترکان خواست: مصرف بهینه را همچنان رعایت کنند، چون منابع آب زیرزمینی استان هنوز تقویت نشده است.

به گفته اکبریان ۶۴ درصد آب لوله کشی استان از ۶۴۱ حلقه چاه، ۳۴ درصد از ۱۷۶ باب چشمه و دو درصد نیز از طریق ۱۷ دهنه قنات تولید و تأمین می‌شود.

او، متوسط سرانه تولید آب در استان را ۲۲۶ لیتر اعلام و تصریح کرد: این مقدار آب به ازای هر روز است که در فصول گرم بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: انتظار می‌رود شهروندان و مشترکان شکستگی‌های احتمالی در شبکه لوله کشی کوچه و خیابان را از طریق سامانه ۱۲۲ پیگیری کنند تا در کمترین زمان ممکن به این موارد رسیدگی شود.

هم اکنون ۶۱۵ هزار مشترک آب در لرستان زیر پوشش خدمات شرکت آبفا هستند.

برچسب ها: آب شرب ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.