سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرماه کلاس خالی از معلم نخواهیم داشت

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در دولت شهید رئیسی با برگزاری سه آزمون استخدامی بزرگ نیرو‌های خوبی به آموزش و پرورش استان اضافه شدند و اول مهر هیچ کلاسی خالی از معلم نخواهیم داشت.

مهدی عابدینی‌نیا پروژه مهر را یکی از بزرگ‌ترین اقدامات هر ساله آموزش و پرورش خواند و گفت: پروژه مهر با این نگاه که بتوانیم ابتدای مهر کم چالشی برای دانش‌آموزان رقم زده و کلاس‌ها و معلمان را آماده کنیم، انجام می‌شود.

او به ۱۸۲ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سطح استان اشاره کرد و گفت: از سوی ثبت احوال ۲۹ هزار دانش‌آموز برای ثبت‌نام کلاس اول معرفی شدند و تاکنون ۲۸ هزار و ۸۶۴ دانش‌آموز کلاس اولی ثبت‌نام و کلاس‌بندی شدند. 

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان ورودی به پیش دبستان در تاریخ ۲۶ شهریور ماه در استان برگزار می‌شود. 
عابدینی‌نیا با بیان اینکه کودکان متولد نیمه دوم ۹۷ و نیمه اول ۹۸ مستعد رفتن به پیش دبستانی هستند، گفت: پیش دبستانی فضای بسیار خوبی برای آشنایی دانش‌آموز با مدرسه است و رفتن به کلاس اول را برایش راحت‌تر می‌کند؛ دانش‌آموزانی که پیش دبستانی نرفتند، ورود به مدرسه برایشان سخت‌تر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.