سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضبط ۲۸ گونی البسه قاچاق تاناکورا در مهاباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به ضبط ۲۸ گونی البسه قاچاق دست دوم در مهاباد گفت: در همین راستا قاچاقچی البسه تاناکورا به پرداخت ۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده قاچاق ۲۸ گونی البسه مستعمل تاناکورا به وزن یک تن و به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهاباد رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط البسه‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجفی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده همچنین متخلف را بابت مال از بین رفته به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا و در مجموع به پرداخت ۷ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: مأموران انتظامی مهاباد این محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت تویوتا کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.