سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت ۲۸ میلیاردی قاچاقچی سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق نفت گاز در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پرونده قاچاق محموله ترانزیتی نفت گاز به مقدار ۳۱ هزار و ۲۴۲ لیتر و به ارزش ۹ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال در شعبه اول دادگاه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین متخلف را بابت مال از بین رفته به پرداخت ۹ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا و در مجموع به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران پلیس گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر گزارش تخلف را در پی دریافت اخبار مبنی بر قاچاق محموله نفتگاز ترانزیتی و با بهره گیری از سیستم‌ها و سامانه‌های موجود کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.