سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان نوسازی مدارس: پروژه‌های آموزشی ثبت‌شده تا اول مهر به بهره‌برداری برسد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: پروژه‌هایی که ثبت شده باید تا اول مهر به بهره برداری برسد.

حمیدرضا خان‌محمدی روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در گردهمایی غیرحضوری مدیران کل نوسازی مدارس استان‌ها اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده اعزام کاروان‌های تجهیزات آموزشی، ورزشی و پرورشی همزمان در روز ۲۶ شهریور جاری از جوار حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس و با حضور وزیر آموزش و پرورش در سراسر کشور برای شروع سالتحصیلی انجام خواهد شد؛ که با برنامه ریزی صورت گرفته هر کاروان مزین به نام شهدای شاخص شهرستان با اولویت شهدای دانش آموز و معلم است.

وی به اهمیت همراهی خیرین در پیشبرد امور اشاره کرد و افزود: تحقق این موارد موجب تقویت روحیه امید و انگیزه در دانش آموزان و معلمان و مدیران می‌شود، آنکه بیشترین نقش را دارد دانش آموز است و باید کمترین نقصان را داشته باشد، به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تمرکز بیشتر بر امور و تلاش بر مهر پرفروغ بیان کرد: با تمرکز و دقت بالا و بازدید‌های میدانی وضعیت اجرا و تکمیل پروژه‌ها را رصد کنید. حضور مدیرکل بر سر پروژه در شهرستان‌ها همراه مسولان محلی تاثیر گذار است.

خان محمدی بیان داشت: اولویت مهر امسال با رویکرد تقویت مدارس دولتی است. تبیین پروژه مهر در استان‌ها به عهده شماست، از ظرفیت رسانه ملی و استانی استفاده مطلوبی کنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش‌های همه ما از ستاد تا ادارات کل برای دانش آموز است که آرامش و آسایش داشته باشد، به اجرای مطلوب تعمیرات اساسی در مدارس اشاره کرد و افزود: در طرح شهید عجمیان کار‌های بسیار خوبی انجام شده است، این نهضت و موضوع مدرسه و بهسازی و تجهیز آن را به گفتمان تبدیل کنید. بهسازی حدود ۹ هزار کلاس درس در خراسان رضوی اثرات خوبی خواهد داشت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اهمیت تسلط مدیران کل بر همه امور، خاطر نشان کرد: به لطف خدا چالش جدی در مسیر مدرسه سازی نداریم، مسائل و جان نیاز‌ها را شناسایی کنید و دقت داشته باشید امور بدون کم و کاست پیش برود.

وی به اهمیت تبیین خدمات اشاره کرد و گفت: مسائل را حل کنید تا به چالش تبدیل نشود؛ در بحران‌های سازمانی که یک پدیده نادر یا مخرب فرایند‌ها و اهداف و منابع انسانی را در مخاطره قرار می‌دهد باید توانایی مدیریت بحران را داشته باشید این مهم کار شماست. تمام کار‌ها از طراحی تا خرید و توزیع تجهیزات را با دقت پیگیری کنید و اهداف را جلو ببرید.
خان محمدی تاکید کرد: اکنون وقت همدلی است از دهیاری، شهرداری، فرمانداری، خیرین، ارتش، بسیج، سپاه، سایر نهاد‌ها و... برای شروع سالتحصیلی کمک بگیرید.

خان محمدی با قدردانی از تلاش‌های اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی در اجرای طرح مهربانی خورشید، که با استقبال کارکنان مواجه شد، این فعالیت‌های سازمان را در مسیر اجرای قوانین تکلیفی در خصوص رفاه کارکنان از جمله قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و نیز بهره وری منابع انسانی توصیف کرد و از مدیران کل استان‌ها خواست به موضوعات رفاهی همکاران بیشتر توجه کنند که در این زمینه طرح چشمه‌های بهشتی نیز راه اندازی شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

تکمیل و تحویل پروژه‌های مهرماه، توزیع متمرکز تجهیزات آموزشی و هنرستانی، موضوع وکیوم باتوم و ایزوگام و آسفالت مدارس، استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، توجه ویژه به امور خیرین و همراهی آنها در جلسات مهم، تجهیز نمازخانه‌ها در سامانه از نکات مورد بحث در این جلسه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.