سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

باید فضای ارزشمند سال‌های دفاع مقدس را زنده نگه داریم

استاندار فارس گفت: به عنوان کارمند در هر نقشی که هستیم مهم است که فضای ارزشمند سال‌های دفاع مقدس را زنده نگه داریم، چون آن فضا باعث می‌شود مردم کنار هم قرار بگیرند و هم‌افزایی ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه در اجلاسیه گرامیداشت شهدای کارمند استان گفت: به یاری خدا در آینده نزدیک شر رژیم صهیونیستی از سر مسلمانان جهان کم خواهد شد که ده‌ها سال است بدون رحم و انسانیتی از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده‌اند.

او، خطاب به مسئولان در هر سازمان و اداره‌ای و با هر رده‌ای تصریح کرد: برای مراجعه مردم ارزش قائل باشیم تا روزبه‌روز دوستی‌ها و اعتماد به نظام افزایش پیدا کند و ایران که همواره مانند سنگری محکم در مقابل دشمن بشریت ایستاده است، مستحکم باقی بماند.

استاندار فارس اظهار کرد: یاد و نام شهدا را گرامی می‌داریم که امنیت و فعالیت امروز را مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا هستیم که اگر این شهیدان، مقاومت و بردباری آنان نبود سرنوشت ما هم مانند بسیاری کشور‌ها می‌شد که استقامت و بردباری نکردند و امروز سرنوشت خوبی ندارند.

ایمانیه پس از تشکر از تمامی سازمان‌ها در جهت برگزاری مراسم اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس، گفت: به یاری خدا ۴ آبان ماه کنگره شروع خواهد شد و قبل از آن به دیدار مقام معظم رهبری (مدظله) مشرف می‌شویم و از رهنمود‌های ایشان استفاده می‌کنیم.

استاندار فارس تصریح کرد: تاکنون ۵۰ درصد از ۷ هزار پیش کنگره که قرار بود تا ۴ آبان انجام شود در ادارات و سازمان‌ها و روستا‌ها و... برگزار شده و ۵۰ درصد آن باقی مانده است و امیدواریم تا روز ۴ آبان ماه این ۵۰ درصد باقی‌مانده هم برگزار شود و جایی از استان باقی نمانیده باشد که از عطر یاد شهدا محروم شود.

ایمانیه تصریح کرد: به عنوان کارمند در هر نقشی که هستیم مهم است که فضای ارزشمند سال‌های دفاع مقدس را زنده نگه داریم، چون آن فضا باعث می‌شود مردم کنار هم قرار بگیرند و هم‌افزایی ایجاد شود.

او ادامه داد: در زمان جنگ شرق و غرب جمع شدند تا انقلاب نوپای اسلام را شکست دهند، اما هم‌افزایی و یک دلی و یک رنگی مردم به همراه رهبری امام خمینی (ره) باعث شد ایران در مقابل دشمن مقابله کند و پیروز شود. امروز نیز همان رهبری و سایه رهبر وجود دارد و یادگاران ارزشمند شهدا هم هستند.

استاندار با تاکید بر اینکه هر روز محاسبه نفس انجام دهیم، بیان کرد: هر روز تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم تلاش ما در کسب رضایت مردم و مراجعین است تا باعث نشویم که ارزش‌ها زیر سوال برود.

ایمانیه خطاب به مدیران در هر موقعیتی گفت: در ۴۰ روز باقی‌مانده تا ۴ آبان ماه فضای ادارات و سازمان‌ها را به نام و یاد شهدا عطرآگین کنید تا برای کنگره آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.