سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل وزیر دفاع از مدال‌آور طلای المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده با «علی نادری لردجانی»، مدال آور طلای المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک و عضو تیم المپیاد دانش آموزی ایران دیدار و با اهداء لوح از وی تقدیر کرد.

 امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این دیدار ضمن تبریک کسب مقام نخست تیم المپیاد نجوم دانش آموزی ایران در هفدهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک گفت: موفقیت شما آورده‌های علمی، پیشرفت و توسعه برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

وزیر دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) همواره بر قدرت علمی و تولید علم تاکید ویژه‌ای دارند افزود: در این روز‌ها که همه کشور‌ها به دنبال تولید قدرت هستند و یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا نیز توان علمی است، نقش دانشمندان، دانشجویان و دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است و نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور دارند.

«حنانه خرم‌دشتی»، «آروین رسول‌زاده»، «محمدمهدی کشاورزی»، «آریا فاتح‌کرداری» و «علی نادری لردجانی»، نمایندگان ایران در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک، هریک موفق به کسب مدال طلا شدند تا ایران با این نتیجه درخشان در جایگاه اول بایستد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.