سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۷۶ متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: ۷۶ سوادگر مرگ، معتاد متجاهر و سارق در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ سعید یوسفی فعال افزود: ماموران انتظامی شهرستان اردبیل با هدف برقراری نظم و امنیت، مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و پاکسازی محلات آلوده از لوث وجود افراد هنجار شکن، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت اجرا کردند.

او با بیان اینکه این طرح با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح ۶ سوداگر مرگ، ۴۲ معتاد متجاهر، ۱۱سارق و ۱۷ نفر نیز در ارتباط با سایر جرایم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل کشف مقادیری انواع مواد مخدر، کشف ۱۷ فقره سرقت و توقیف ۲۵ دستگاه خودرو را از جمله نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اردبیل عنوان کرد.

سرهنگ یوسفی فعال بیان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

او با تاکید بر تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، اضافه کرد: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، ادامه داد: پلیس با تمامی ناهنجاری‌ها به‌ویژه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

یوسفی فعال با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، گفت: مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک و اخبار و اطلاعات در این مورد را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به پلیس اطلاع داده و همچنین هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.