سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جشن مهر سینمای ایران با برنامه‌ریزی منسجم‌تری برگزار می‌شود

دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران گفت: جشن مهر سینمای ایران نسبت به سال گذشته با برنامه‌ریزی منسجم‌تری برگزار خواهد شد.

قادر آشنا دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران در پاسخ به این سوال که وجه تمایز سومین جشنواره مهر سینمای ایران با دوره‌های قبل چیست، گفت: نخستین جشن مهر سینمای ایران نوپا بود و ۲۲ استان در آن شرکت کرده بودند و نیاز به زمان داشتیم تا جشن جان بگیرد.  اتفاقات ۱۴۰۱ کمی روند را تغییر داد؛ اما خوشبختانه سال گذشته جشن مهر سینمای ایران به خوبی برگزار شد و امسال هم با برنامه ریزی منسجم‌تری به نسبت سال گذشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری سومین جشن مهر سینمای ایران مطالبه‌ هنرمندان است تصریح کرد: برگزاری این جشن با درخواست هنرمندان و مسئولان استانی است. قبلا ما خواهش می‌کردیم تا هنرمندان در جشن شرکت کنند اما امروز مطالبه‌ این عزیزان است تا جشن مهر سینمای ایران برگزار شود. 

وی افزود: ما در سفرهای استانی که داشتیم می‌پرسیدند آیا مهر سینمای ایران امسال برگزار می‌شود یا خیر؟ که ما اعلام کردیم بله برگزار خواهد شد. اکثر هنرمندان استانی وقتی ما را می‌دیدند تشکر می‌کردند و می‌گفتند ما در جشن مهر سینمای ایران واقعا دیده شدیم. 

دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران بیان کرد: سال گذشته در یکی از استان‌های کشور حاضر شدم و از پیشکسوتی تجلیل کردیم، آن هنرمند گفت برای اولین باری است که روی سن آمده و از او تجلیل شده است. می‌دانید معمولا تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران کار دیده می‌شوند و عوامل پشت صحنه از جمله تصویربردار، تدوین‌گر و... دیده نمی‌شوند؛ لذا تلاش ما این است که در جشن مهر سینمای ایران افراد پشت صحنه دیده شوند.

گفتنی است که سومین جشن مهر سینمای ایران از ۲۱ شهریور تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور در حال برگزاری است و قادر آشنا دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران از احتمال برگزاری اختتامیه این رویداد در تالار ایوان شمس خبر داده است.

خبرنگار: زهرا بالاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.