سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا؛ صعود مجلل به فینال تک نفره

ملی‌پوشان ایران در روز نخست در ۵ رقابت دور مقدماتی مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا روی آب رفتند.

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار می‌شود.

تیم ملی روئینگ ایران نیز با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم است.

فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

ملی‌پوشان ایران در نوبت صبح و عصر امروز در دور مقدماتی ۵ ماده به مصاف رقبا رفتند.

مهنا حاجی‌حسینی در دور مقدماتی در رقابت با نمایندگان میانمار، چین‌تایپه، ویتنام و کره با زمان ٧:۵۴.۴١ دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان ویتنام و کره دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه ٢۴ شهریور برگزار می‌شود.

فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در دور مقدماتی روئینگ دونفره زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان چین‌تایپه، ویتنام و چین با زمان ٧:١٨.۶١ دقیقه دوم و راهی شانس مجدد شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند. دور شانس مجدد این رقابت فردا ٢٢ شهریور برگزار می‌شود.

امیررضا عبدالی در گروه اول مقدماتی روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان کویت، هنگ‌کنگ و قزاقستان با زمان ۷:۰۹.۳۵ دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و هنگ‌کنگ دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه ٢۴ شهریور برگزار می‌شود.

فاطمه مجلل در گروه اول مقدماتی روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان چین، ویتنام و مالزی با زمان ۷:۵۳.۴۷ دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه ٢۴ شهریور برگزار می‌شود.

تیم روئینگ چهارنفره بانوان با ترکیب فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در رقابت تعیین خط در مصاف با نمایندگان چین، قزاقستان، کره شمالی و ویتنام با زمان ۶:۴۰.۴۶ دقیقه اول شد. در این رقابت نمایندگان ویتنام و چین دوم و سوم شدند. فینال این رقابت جمعه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا فردا در دور شانس مجدد ادامه پیدا خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.