سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳ هزار فرصت شغلی در بخش اصناف آذربایجان‌غربی ثبت شد

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال طبق آمار سامانه رصد، ۳هزار و ۳۳۲ نفر در حوزه اصناف استان دارای شغل شدند که این میزان در مقایسه با عملکرد مدت زمان مشابه پارسال، افزایش یافته است.

صابر پرنیان سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۵ هزار و ۸۰۵ فقره پروانه کسب صنفی در استان صادر شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین امسال ۱۴۸ فقره پروانه کسب صنفی ایثارگری در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان صادر و تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۵ هزار و ۸۰۵ فقره پروانه کسب صادره، ۹۴۲ فقره در حوزه صنوف تولیدی، ۳ هزار و ۴۱۴ فقره در حوزه صنوف توزیعی، ۶۹۵ فقره در حوزه صنوف خدماتی و ۷۵۴ فقره نیز در حوزه خدمات فنی است.

وی اضافه کرد: از اول امسال تعداد ۱۱۶ فقره مجوز توزیع محصولات دخانی صادر و تحویل متقاضیان شده است.

پرنیان با اشاره به برگزاری انتخابات هیت مدیره اتحادیه‌های صنفی که مهلت قانونی آنها به پایان رسیده، در ادامه گفت: براساس قانون نظام صنفی و آیین نامه‌های اجرایی آن، برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی به ریاست سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که بر این اساس در سال ۱۴۰۳، انتخابات ۳۰ اتحادیه صنفی آذربایجان‌غربی برگزار، رئیس و اعضای هیات مدیره آنها معرفی و پروانه فعالیت آنها صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.