سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت مطرح کرد؛

نمایشگاه اسوه، فرصتی برای پیشبرد اهداف برنامه‌های پایگاه‌ها

نسب امیری گفت: نمایشگاه اسوه، فرصتی است تا پایگاه‌های مقاومت شرکت کننده از تجربیات یکدیگر در پیشبرد کیفیت و تأثیرگذاری برنامه هایشان استفاده کنند.

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت، نمایشگاه اسوه در حسینیه شهدای شهر جیرفت برپا شد.

محسن نسب امیری در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه طرح اسوه سپاه ثارالله کرمان، شامل ۱۳ غرفه از دستاوردها، عملکرد یکساله و توانمندی‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان است.

وی افزود: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در این نمایشگاه ها، عملکردشان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و صنایع دستی را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تصریح کرد: هدف از برپایی نمایشگاه اسوه این است که مردم با فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج و همچنین با تاثیراتی که این پایگاه‌ها در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان دارند، آشنا شوند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه، فرصتی است تا پایگاه‌های مقاومت شرکت کننده از تجربیات یکدیگر در پیشبرد کیفیت و تأثیرگذاری برنامه هایشان استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت یادآور شد: در این نمایشگاه، تولیدات دستی و یا مشاغل خانگی که در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران انجام می‌شود به مردم و سایر پایگاه‌ها معرفی می‌شود و همچنین زمینه‌ای برای فروش این تولیدات است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اسوه یک روزه است، بیان کرد: از بین پایگاه‌های مقاومت شرکت کننده، به همت شورا‌های راهبردی و تخصصی ناحیه شهرستان پایگاه ها بررسی می‌شوند و  ۲ پایگاه مقاومت بسیج با بهترین عملکرد به عنوان پایگاه‌های اسوه به مرکز استان معرفی می‌شوند و در آنجا از بین پایگاه‌های اسوه سطح استان نیز یک یا دو نواحی به عنوان نواحی منتخب پایگاه‌های اسوه به کشور معرفی می‌شوند.

نسب امیری عنوان کرد: امیدواریم شهرستان جیرفت در این عرصه هم در سطح استان و هم در سطح ملی با ارائه عملکرد قابل توجه بتواند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.