سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح استودیوی آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از افتتاح استودیوی آموزش مجازی و تولید محتوا با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.

دکتر مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از افتتاح استودیوی آموزش مجازی و تولید محتوا با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: استفاده از آموزش مجازی در سال‌های اخیر در دنیا مورد توجه قرارگرفته و در ایران بعد از بروز اپیدمی کرونا استفاده از این ظرفیت جزو ضروریات هر دانشگاه بود.

او افزود: با پایان یافتن اپیدمی کرونا فضا‌های آموزشی دانشگاه به حالت قبل برگشت و آموزش‌ها بصورت حضوری شد ولی همچنان استفاده از محتوای تولید شده مجازی از ضروریات می‌باشد و می‌تواند فرصت‌های جدیدی را ایجاد نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: استودیو آموزش مجازی دانشگاه در فضایی به مساحت حدود ۵۰ مترمربع با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی ساخته شد که مجهز به اتاق آکوستیک، سیستم تصویربرادری حرفه‌ای، کامپیوتر پیشرفته تدوین، سیستم نورپردازی و اتاق کنترل می‌باشد.

او افزود: تجهیزات بسیار پیشرفته این استودیو باعث می‌شود آموزش مجازی باکیفیت بیشتری در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

دکتر مظفرپور گفت: امیدوارم که دانشگاه علوم پزشکی بابل به‌عنوان یک دانشگاه پیشرو در حیطه آموزش مجازی در کشور هم بتواند نقش موثری را ایفا نماید.

استودیوی آموزش مجازی و تولید محتوا با حضور دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر تقی پور معاون آموزشی، روسای دانشکده‌ها، جمعی از مدیران و اساتید افتتاح گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.