سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰هزار مخاطب برای پر فروش‌ترین فیلم سال در سینما بهمن سنندج

مدیر امور سینمایی استان کردستان با اشاره به اینکه فیلم کمدی تگزاس ۳ در سال جاری پرفروش فیلم بوده است، گفت: ۴۰ هزار نفر در سینما بهمن سنندج، مخاطب این فیلم بوده اند.

حیدر مردای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک روز سینما به مردم فرهنگ دوست استان، اظهار کرد: از اول فروردین سال جاری تاکنون ۱۵۰ هزار نفر در سینماهای استان از فیلم های مورد علاقه خود دیدن کرده اند.

مدیر امور سینمایی استان کردستان افزود: از این میزان ۱۱۰ هزار نفر در سینما بهمن سنندج، ۲۵ هزار نفر در سینما مهر سقز و ۱۵ هزار نفر نیز سینما آزادی بیجار بودند.

وی گفت: پر بازدید‌ترین فیلم‌ها در ژانر کمدی تگزاس ۳، در ژانر عاشقانه مست عشق، در ژانر اجتماعی فیلم بی بدن و در ژانر کودکان ایلا در جستجوی قهرمان بوده است.

مرادی با بیان اینکه سینما بهمن سنندج جزء ده سینمای برتر ایران است، افزود: در اواخر سال ۱۴۰۳ مجددا ساخت تائتر کودک در سالن شماره ۶ سینما آغاز می شود.

وی یادآور شد: دو سال است که سینما مهر نایسر آماده بهره‌برداری است و تنها مشکل بحث حقوقی سینما است که با کمک مسلولین دی ربط رفع مشکل و به بهره‌برداری خواهد شد.

مرادی با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه سینما رو باز این پردیس سینمایی در سال ۱۴۰۱ گفت: این سینما برای فصل‌های پاییز و زمستان نیز قابل استفاده است .

۲۱ شهریور به نام روز سینما نامگذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.