سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شوشتری به پلیس راهور تا آبان ماه

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شهید شوشتری به پلیس تا آبان ماه خبر داد.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید امروز -چهارشنبه ۲۱ شهریور۱۴۰۳- جمعی از مسئولان شهری از روند عملیات اجرایی پروژه شهید شوشتری، گفت: امروز در معیت مدیرکل حوزه ریاست شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۱۴ و ۱۵ شهرداری بازدید مفصلی از پروژه شهید شوشتری انجام شد. فاز اول این پروژه ۹.۳ دهم کیلومتر مسیر آزادراهی و در حال احداث است که خوشبختانه با رفع معارضین اساسی، امکان فعالیت‌های اجرایی توسعه پیدا کرده و بخش قابل توجهی از مسیر در حال اجرای رویه آسفالتی است.

وی ادامه داد: امروز بنا به ضرورت و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال کل مسیر آسفالت و آماده بهره‌برداری شود با حضور پلیس راهور شرایط اتصال نقطه ابتدایی و انتهایی مسیر را بررسی کردیم و قرار شد جزئیات بیشتر در اختیار پلیس قرار بگیرد و شبکه معابر پیرامونی را تحلیل کنیم.

حق‌بین با بیان اینکه شرایط اتصال بزرگراه امام رضا (ع) به رستگار در بخش جنوبی و در بخش انتهایی اتصال به بزرگراه بسیج را نیز مورد بررسی قرار دادیم، خاطرنشان کرد: مقرر شد طرح نهایی را ظرف ۳ هفته آینده ارائه کنیم تا با نظر پلیس شرایط را برای اتصال کل بزرگراه در این دوره فراهم کنیم.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: خوشبختانه در کل مسیر عملیات اجرایی درحال احداث است. در ۶ تقاطع با موضوع تعریض و احداث تقاطعات و زیرگذر‌ها رو به رو هستیم که تمام بخش‌ها فعال است. مسائل تأسیساتی نیز در مسیر وجود دارد که در حال اجراست.

وی در پایان گفت: پیش بینی می‌کنیم که کل عملیات اجرایی این پروژه تا پایان این دوره به پایان برسد و با توافقی که با پلیس راهور خواهیم داشت بتوانیم موضوع ارتباط بین شبکه معابر ابتدایی و انتهایی را فراهم کنیم.

منبع: شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.