سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌های جنوبی کشور

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: پروژه ۲ هزار واحدی نهضت ملی مسکن در شهر‌های جنوبی کشور آغاز شده که حدود ۵۰۰ واحد از این تعداد به مرحله نازک کاری رسیده است.

ارسلان مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان اینکه روند تخصیص زمین و اعتبار و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف درحال اجرا است گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف پیشرفت بسیار خوبی داشته و در این زمینه هم گامهای بلندی برای تسریع در اجرای پروژه ها برداشته است.

وی ادامه داد: در شهرهای جنوبی کشور روند ساخت و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن سرعت بسیار خوبی داشته است به طوری که پروژه دو هزار واحدی در شهر اهواز آماده بهره برداری است و تاکنون ۵۸۰ واحد به مرحله تکمیل و اتمام رسیده و تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

 مالکی  با بیان اینکه  اتمام پروژه های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر جزو اولویت های دولت به شمار می رود گفت: گفت: با تخصیص اعتبار به این پروژه‌ها‌ توانستیم تکمیل واحدها را با سرعت بیشتری پیش ببریم، عملیات اجرایی این پروژه‌ها پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در زمینی به مساحت حدود ۳۸ هکتار در حال اجرا است.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی در مجاورت پروژه دو هزار واحدی نفت اهواز انجام شده است، برای رفاه حال ساکنان این مجموعه خدماتی مانند مدرسه و مسجد هم در حال احداث است.

وی بیان کرد: روند تخصیص زمین و پروژه های نهضت ملی مسکن یکی از مهم ترین برنامه هایی است که در شهرهای مختلف با جدیت دنبال می شود که در این بخش اقدامات قابل تاملی هم صورت گرفته است.

خبرنگار: محبوبه کباری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.