سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فدوی مطرح کرد

استیصال آمریکا در برابر اقدامات نیرو‌های مقاومت

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های مقاومت با اقدامات شجاعانه و هوشمندانه خود آمریکا را مستاصل کرده اند.

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه ملی شهدای جهاد و خدمت در شهرستان فردوس گفت: انصار الله یمن تاکنون ۱۹۰ کشتی اسراییلی را مورد هدف قرار داده و هواپیمای مدرن بدون سرنشین آمریکایی را ساقط کرده است و هر روز بیش از گذشته قدرت پیدا می‌کند.

سردار فدوی در ادامه به روز ۱۳ شهریور که مصادف با سالروز حضور رهبر معظم انقلاب برای امداد رسانی در زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ است، اشاره کرد و گفت: این روز می‌تواند به عنوان یک مشوق و الگو قرار گیرد که هر سال بتوانیم نشان فردوس را به عنوان یک نشان برتر جهادی به جهادگران اعطا کنیم.

وی با اشاره به حضور جهادگران بسیجی در روز‌های سخت در کنار مردم افزود: هم اکنون بیش از صد هزار گروه جهادی در نقاط مختلف کشور در زمینه‌های متنوع فعالند و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری بین دولت و سپاه در دولت شهید خدمت، آیت الله رییسی را بی نظیر دانست و گفت: در دولت جدید هم این همکاری و همدلی گسترش خواهد یافت و منجر به انجام کار‌های بزرگ خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: برای برگزاری اجلاسیه امسال برنامه‌های خوبی طراحی شده که از جمله این برنامه‌ها، افتتاح سایت ۱۳ شهریور، فراخوان مقاله، فراخوان جشنواره عکس، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق روستایی، جام ورزشی ۱۳ شهریور و افتتاح پروژه‌های عمرانی است.

قناعت اظهار کرد: بهره برداری از پروژه‌های آسفالت راه روستایی و جاده بین مزارع با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال، افتتاح بلوار ۱۳ شهریور، افتتاح پروژه آبرسانی روستایی، بازدید از قرار جهادی شهرستان فردوس و واگذاری تجهیزات به این قرارگاه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و بازدید از طرح الگویی آبخیز تا جالیز قنات بلده فردوس از برنامه‌های جانبی اجلاسیه امروز در شهرستان فردوس بود.

وی افزود: قراردادی به مبلغ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال بین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بسیج سازندگی و سپاه استان منعقد شد که از برکات حضور جانشین فرمانده کل سپاه در اجلاسیه ملی شهدای جهاد و خدمت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.