سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی گروگان ۳۴ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان میرجاوه

در پی وقوع یک فقره آدم ربایی که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی در میرجاوه شد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی میر فرمانده انتظامی میرجاوه گفت: در پی وقوع آدم ربایی شخصی به هویت معلوم با انگیزه اخاذی و اختلاف مالی توسط افرادی ناشناس در شهرستان میرجاوه و اطلاع از انتقال وی به مناطق دور دست مرزی این شهرستان بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط کارآگاهان پلیس در دست اقدام قرار گرفت.

سرهنگ  علی میر گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی در شهرستان میرجاوه گردید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از رهایی گروگان از اسارت گروگانگیران با تلاش کارآگاهان پلیس شهرستان میرجاوه و رایزنی با بزرگان و ریش سفیدان شهرستان میرجاوه در کمتر از۱۲ روز خبر داد.

سرهنگ " علی میر " در خاتمه اظهار داشت: علت و انگیزه آدم ربایان اختلافات مالی بوده و در این خصوص تلاش برای دستگیری عاملان دیگر این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ‌های به دست آمده در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: رهایی گروگان ، فراجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.