سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به سیستان و بلوچستان رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جایزه بخش بهترین فیلم مستند شامل تندیس جشنواره و لوح افتخار به محسن شیرزایی برای فیلم بازگشت به لوگا از زاهدان تعلق گرفت.

علی سرگزی اظهارکرد: جشنواره منطقه‌ای مهروشید با حضور عکاسان و فیلم سازان راه یافته از ۱۰ استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان به میزبانی مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور فعال انجمن سینمای جوان زاهدان و کانون عکاسان سیستان و بلوچستان در این رویداد، افزود: محسن شیرزایی با فیلم مستند "بازگشت به لوگا" و سینا مرزبان با فیلم داستانی "خاک و زندگی" از استان در این جشنواره حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش عکس نیز سمیه شیخ ویسی با ۲ اثر با عنوان "عروسی" و "رویا"، هیوا سوری با عکس "ایران ۲۰۱۸" و نازی ابراهیمی با عکس "مرد بلوچ" به این دوره راه پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، فیلم مستند "بازگشت به لوگا" به کارگردانی محسن شیرزایی، فیلمبرداری صادق سوری و احسان عمیدیان، صدابرداری سلمان عثمانی نژاد، مدیر تولید اسماعیل یارمحمدی، طراحی و ترکیب صدا جواد عدیلی، اصلاح رنگ و نور احسان فتاحی، ترجمه زبان بلوچی اسماعیل یارمحمدی و یاسین خوش آمدزهی، تهیه آرشیو مهیار یاور، ترجمه زبان انگلیسی محمدرضا رحیم آبادی، طرح و ایده گرافیکی پوستر فاطمه فرشیدرز، اجرای پوستر محسن شیرزایی، مشاور طرح سعید فرجی، ناظر طرح حمید عاشقعلی و مشاور رسانه‌ای محمد عدیلی محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی تولید ۱۴۰۲ است.

آثار راه یافته به بخش منطقه‌ای مهروشید، از ۱۰ استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سمنان، یزد، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، اصفهان و قم با تعداد ۶۷ اثر در حوزه فیلم و ۵۲ اثر در حوزه عکس در روز‌های ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه به رقابت پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.