سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوشهر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر از آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر داد.

محسن رضایی نژاد بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر همه ساله با هدف ایجاد رقابت سالم رسانه‌ای بین اصحاب رسانه، شناسایی استعداد‌ها و نخبه‌های رسانه ای، تهیه و تولید آثار فاخر رسانه‌ای و تجلیل از رسانه‌های برتر در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه استان افتخار این را دارد که میزبان برگزاری دهمین مرحله این جشنواره رسانه‌ای در استان می‌باشد و در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن تلاش می‌نماید.

رضایی‌نژاد گفت: این جشنواره در ۱۱ قالب رسانه‌ای شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست، خبر در محور‌های ملی شامل: ۱. شعار سال ۲. جهاد تبیین ۳. پیوند رسانه و صنعت ۴. مقابله با آسیب‌های اجتماعی ۵. دستاورد‌های انقلاب اسلامی ۶. بسیج و حوزه‌های اقدام ۷. امید و نشاط آفرینی ۸. خانواده، جامعه و فرزندآوری ۹. سبک زندگی ایرانی - اسلامی و محور‌های استانی شامل: مدیریت بهینه مصرف برق (خانگی، تجاری، صنایع و کشاورزی) و محور‌های ویژه شامل: ۱. مقابله با کم فروشی از نگاه استاندارد ۲. جهش تولید و مشارکت مردم با کالا و خدمات استاندارد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ تا ۱۴۰۳/۹/۳۰ را در یکی از پیام رسان‌های ایتا یا روبیکا به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ مربوط به سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: به برگزیدگان محور‌های ملی و استانی (به صورت جداگانه) و محور ویژه (به صورت جداگانه) جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: فرصت ارسال آثار تا پایان روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۹/۳۰ است و ارسال آثار بعد از این تاریخ پذیرفته نخواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.