سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاوم سازی ۲۷۰ واحد مسکونی روستایی در قهاوند 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت: ۲۷۰ واحد مسکونی با بهره‌گیری از تسهیلات مسکن روستایی در شهر قهاوند نوسازی و مقاوم سازی شده است.

داود سوری با بیان اینکه تاکنون بسیاری از متقاضیان در این شهر‌ها از تسهیلات مسکن روستایی استفاده و سند مالکیت املاک خود را دریافت کرده اند گفت: در قهاوند تاکنون ۷۷۵ واحد نیز سند مالکیت خود را دریافت کرده اند.

او گفت: در حوزه مسکن، تعدادی از متقاضیان که آورده مرحله نخست را واریز کرده بودند تعیین تکلیف و قطعات زمین در قالب گروه‌های ساخت به‌صورت ویلایی به آنها واگذار و برای باقی متقاصیان نیز زمین مورد نیاز تامین شده و بزودی قرعه کشی قطعات انجام خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و متقاضیان عادی در این شهر‌ها پس از گرفتن پروانه از شهرداری می‌توانند به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد پنج درصد به بانک‌های عامل معرفی شوند.

سوری گفت: مالکان واحد‌های مسکونی در شهر‌های قهاوند، مریانج و جورقان در جهت ماده چهار قانون الحاق و ساماندهی تولید و عرضه مسکن می‌توانند برای تشکیل پرونده صدور سند املاک مسکونی و تجاری خود به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا پس از تشکیل و تکمیل پرونده با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک، سند املاک آنها صادر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.