سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش و جوانان: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز در اختیار فوتبال ایران قرار می‌گیرد

احمد دنیامالی از اتمام بازسازی بخش غربی ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز سال جاری خبر داد.

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات در حال انجام در ورزشگاه آزادی، از اتمام بازسازی بخش غربی تا پایان پاییز خبر داد و اظهار کرد: با پایان بازسازی این بخش، استادیوم آزادی از پایان پاییز در اختیار فوتبال ایران قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر انجام اقدامات تحکیمی و تقویت سازه همزمان با بهره‌برداری از این ورزشگاه اظهار کرد: اجرای این اقدامات که به منظور افزایش استقامت ورزشگاه انجام می‌شود، نباید باعث خللی در برگزاری بازی‌ها و مسابقات شود. مطمئنا با هنر مهندسان ایرانی، اجرای همزمان بازسازی با استفاده از ورزشگاه، آن هم بصورت ایمن و بدون نگرانی قابل انجام است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نمی‌توان فوتبال کشور را دو سال با تعطیلی روبه‌رو کنیم، خاطرنشان کرد: تمامی اظهارنظر‌ها باید بر مبنای واقعیت‌های اجرایی و مهندسی باشد. همانطور که پیش‌تر گفته‌ام استانداردسازی ورزشگاه‌ها تنها محدود به استادیوم آزادی نیست و برنامه قطعی ما استانداردسازی همه ورزشگاه‌ها طبق چارچوب تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفاست. این کاری است که باید پیش‌تر انجام می‌شد و اگر تا امروز در انجام این کار تعللی شده ناشی از نبود برنامه و پیگیری مستمر بوده، اما بنده شخصا پای این کار هستم و به شخصه بر روی این موضوع نظارت خواهم داشت. خوشحالم که عرض کنم جامعه مهندسی کشور به سابقه بنده در موضوعات عمرانی اعتماد دارد و با همین اعتماد و با کار گروهی می‌توان استاندارد‌های مدنظر نهاد‌های بین‌المللی فوتبال را در ورزشگاه‌های سراسر کشور پیاده کرد.

دنیامالی ورزشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی کشور به ویژه «آزادی» را از سرمایه‌های مهم کشور قلمداد کرد و افزود: باید قدر داشته‌هایمان را بیشتر بدانیم. متاسفانه سال‌های زیادی است که ورزشگاه‌های کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و باید به این کم‌توجهی پایان داد. وزارت ورزش و جوانان در این رابطه حتما نظر اهالی دلسوز فوتبال و رسانه‌ها را مدنظر قرار خواهد داد. تماشاگران و هواداران ورزش از سرمایه‌های اصلی ورزش کشور هستند و در همه جا حق مطالبه‌گری دارند و من حاضرم پاسخگوی این مطالبات باشم.

او ادامه داد: آمده‌ایم که با کار و تلاش برای این مردم امیدآفرینی کنیم. نه اهل خالی کردن دل مردم هستم و نه اهل وعده‌های دروغین و با کار شبانه‌روزی و ماندگار نظر مردم را در حوزه ورزش تامین خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.