سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار آقامرادی خبر داد؛

رقابت ۶ هزار سرباز ماهر برای راهیابی به مرحله سازمانی مسابقات مهارتی

معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از رقابت ۶ هزار سرباز ماهر برای راهیابی به مرحله سازمانی مسابقات مهارتی خبر داد.

سردار حسین آقامرادی معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره آغاز مرحله دوم دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: از روز شنبه ۲۴ شهریورماه در تمام استان‌های کشور با مشارکت سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا، وزارت دفاع دومین مرحله از دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح انجام خواهد شد.

وی افزود: در مرحله اول مسابقات نزدیک به ۱۶ هزار نفر از کارکنان وظیفه در یگان‌ها و شهرستان‌ها رقابت کرده بودند که از این تعداد ۳ نفربرتر در هر رشته مهارت به روش خبرگی و به تفکیک سازمان‌های نیرو‌های مسلح به مرحله استانی که مرحله دوم مسابقات است معرفی شدند. 

معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با بیان آمار سربازان شرکت کننده در مرحله دوم گفت: دراین مرحله نزدیک به ۶ هزار نفر از سربازان ماهر به رقابت می‌پردازند و این رقابت با مراسم افتتاحیه این مرحله از مسابقات در تاریخ ۲۴ شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری آزمون علمی و عملی بین ۳ نفر برتر انتخابی در هر رشته برای تعیین نفر برتر و معرفی به مرحله سازمانی با همکاری دستگاه‌های همکار در استان‌ها از تاریخ ۲۴ شهریور ماه شروع و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت. 

سردار آقامرادی با بیان اینکه آزمون علمی با هماهنگی و استفاده از ظرفیت مراکز آزمون الکترونیکی همزمان و برخط سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان‌ها در تاریخ ۲۵ شهریور ماه برگزار می‌شود گفت: اردوی آمادگی بخش عملی در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ شهریور و آزمون عملی در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برگزار و مراسم اختتامیه این مرحله از مسابقات در تاریخ ۲۹ شهریور ماه با حضور فرماندهان سازمان‌های مستقر در استان‌ها و سازمان‌های همکار برگزار می‌شود و منتخبین این مرحله به مرحله سازمانی معرفی خواهند شد.

معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح تاکید کرد: هرچه به مرحله پایانی مسابقات مهارت آموزی نزدیک‌تر می‌شویم حس رقابت و هیجان سربازان عزیز، فرماندهان و خانواده‌های محترم سربازان بیشتر می‌شود و این شور و هیجان ناشی از سطح بالای رقابت و دقت لازم مربیان و داوران عزیز مجری مسابقات است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.