سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وصول بیش از ۱۰ همت حق آلایندگی برای خوزستان طی یک سال اخیر

رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به احیای حقوق عامه در استان گفت: طی یک سال اخیر ۱۰ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان حق آلایندگی به عنوان یکی از مطالبات مردم استان وصول شده است.

 علی دهقانی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب خوزستان در محل گیت بوستان  گفت: در خوزستان به برکت خون پاک شهدا و علمای استان امنیت و آرامش حاکم است.

او افزود: این همدلی و همراهی موجب شده خوزستان با همه مصائب، امنیت و آرامش قابل قبولی را داشته باشد.

رییس کل دادگستری خوزستانبا بیان اینکه دادسرا به عنوان مدعی العموم نقش نظارتی و حمایتی دارد، گفت: دادستان در حوزه احیای حقوق عامه و نظارت بر انجام وظایف و تکالیف خود، در صورت خدشه به امنیت روانی جامعه، ورود می‌کند.

آقای دهقانی ادامه داد: طی ۲ سال اخیر ۳۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان مطالباتی که دولت برای پرداخت یارانه و مطالبات گندمکاران استان باید پرداخت کند از شرکت‌های فعال در استان دریافت شد.

 طی مراسمی از زحمات صادق جعفری چگنی به عنوان دادستان پیشین مرکز خوزستان تکریم شد و امیر خلفیان به عنوان دادستان جدید معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی اکبر
۱۹:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
با این ده هزار میلیارد تومان میتوان همه اتوبوسها و تاکسی های حمل و نقل استان را تمام برقی و یا گاز سوز کرد و بفکر ساخت تراموا و منو ریل در شهرهای استان بود
بختیاری
۱۹:۲۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
از این ده هزار میلیارد تومان سهم آلایندگی ،سهم هر کدام از شهرهای استان از اتوبوسهای پاک گازی و برقی و یا تاکسی و خودروهای مکانیزاسیون شهری و مجهز شدن شهرداری ها به خودروهای آسفالت خور و آسفالت کن چیست ؟ خواهشاً همه ما خود را موظف به حفظ سرمایه های ملی و بین المال و برای خرج برای عموم و بیت‌المال هم موشکافانه کار کنیم
بهتر است این هزار میلیاردها صرف پاکی استان و شهرهای استانمان و پیشرفت و سلامت مردم شود