سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار آمریکایی: هریس در مناظره ماهیت تفرقه افکن ترامپ را نشان داد

فرماندار دموکرات ایالت پنسلیوانیا آمریکا تصریح کرد هریس در مناظره ماهیت تفرقه افکن ترامپ را بار دیگر به مردم آمریکا نشان داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، در مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کاملا هریس نامزد حزب دموکرات به نکات مهمی درباره شخصیت ترامپ اشاره کرد که قابل توجه است.

جان شاپیرو، فرماندار دموکرات ایالت پنسلیوانیا در خصوص مناظره گفت:  تا قبل از مناظره امشب نگران بودم که مردم آمریکا یادشان رفته باشد ترامپ چه کسی بود و وقتی او در مسند قدرت بود، کشور در چه وضع آشفته‌ای قرار داشت. فکر می‌کنم کاملا هریس امروز باعث شد این فراموشی گذشته از ذهن مردم پاک شود.

وی افزود: ترامپ در دوران مسئولیتش، آزادی‌های اساسی مردم را از بین برد بویژه آزادی‌هایی که برای میلیون‌ها زن آمریکایی وجود داشت. او آزادی‌ها و حق انتخاب‌هایی را برای این زنان از بین برد (موضوع سقط جنین). هریس در سخنانش این موارد را به مردم یادآوری کرد. هریس گفت که می‌خواهد به حوزه بهداشت و درمان توجه کند. او به یک میلیون و دویست هزار نفر در ایالت پنسلیوانیا یادآوری کرد که می‌خواهد به این موضوع بپردازد.

فرماندار آمریکایی گفت: هریس به ترامپ یادآوری کرد که او هیچ برنامه‌ای برای اقتصاد ندارد. هریس به مردم یادآوری کرد که ترامپ تا چه اندازه غیرمعقول است و چقدر عامل دودستگی است و سخنان او به دنبال آن است که مردم را در کشور، دشمن هم کند. او می‌خواهد بین مردم تفرقه بوجود بیاورد. به نظرم، کاملا هریس در سخنانش به روشنی نشان داد که می‌خواهد رئیس جمهوری برای همه آمریکایی‌ها باشد. او برنامه‌های خود را تشریح کرد. به نظرم او شب خوبی داشت.

مناظره کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات و معاون جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه و رئیس جمهور پیشین آمریکا ساعتی قبل در شبکه ای بی سی آمریکا و در ایالت پنسیلوانیا برگزار شد و دو نامزد بر سر مسائل اقتصادی، مهاجران، سیاست خارجی و دموکراسی در آمریکا یکدیگر را به سیاست های اشتباه متهم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.